ERASMUS+ PROJEKTO MOKYTOJŲ SUSITIKIMAS LIETUVOJE

Sausio 30 – vasario 4 dienomis į Lietuvą ir mūsų mokyklą atvyko projekto „MEE: the roots of academic achievement“ dalyvės Ana Raquel, Ana Margarida, Ana Paula, Clementina, Baiba ir Rita iš Portugalijos Penafiel bei Latvijos Liepupes mokyklų.

Antradienį vakare mokytojos iš užsienio susipažino su Joniškiu. Vėliau ilsėjosi viešbutyje.

Trečiadienio rytą jas pasitiko mokyklos direktorė Aldona, pavaduotoja Lina bei projekto komanda: pavaduotoja Daiva, mokytojos Vaida, Rita, Neringa ir Asta V., grojant linksmam saksofono ir trimito kūriniui. Toliau mūsų laukė koncertas mokyklos aktų salėje. Mokyklos direktorė A. Laucienė pasveikino svečius ir palinkėjo susipažinti su Lietuvos švietimo sistema, mūsų kultūra, padirbėti bei gerai praleisti laiką. Mokiniai dainavo, šoko, mušė ritmą į kamuolius, nustebino gimnastikos triukais. Tariame AČIŪ 2A, 2C klasių mokiniams, gimnastėms iš 6A, 7B, 7C, 8B klasių, Gabrielei, Jokūbui M., Jokūbui G. iš 5B, Agnei iš 5C, Jovydui iš 6B, būreliui „Pagauk ritmą“, Redui bei jo mokytojui Mariui ir mokytojoms Romai, Loretai R., Aldonai V., Viktorijai, Linai K., Joniškio SPC mokytojoms Dovilei ir Linai už mokinių paruošimą. Už gražias dovanas, tautines lėlytes AČIŪ sakome mokytojams Ilonai, Jūratei ir Sauliui. Po koncerto projekto dalyvės susipažino su veikla Dienos užimtumo centre. Vyr. socialinė darbuotoja Alfrida išsamiai papasakojo, kaip gyvena paslaugų gavėjai, kaip jie planuoja veiklas, parodė patalpas. Vyšnia ant torto DUC‘e buvo piešimas ant vandens ebru technika. Prisiminimui turime po savo sukurtus paveikslus. Po pietų aprodėme mokyklą, aplankėme keletą klasių, bandymų centrą, biblioteką ir kt. Portugalijos ir Latvijos mokytojoms labai patiko „žiurkėnų klasė“ (3B) ir „Kiškio ilgaausio klasė“ (1B). Vėliau žiemgališki pietūs „Virtienių restoranėlyje“  buvo ne tik įdomiai pristatyti, bet ir labai skanūs. Po to, kai susipažinome su mūsų krašto virtuvės paveldu, aplankėme Krepšinio muziejų. Energingasis Leonas Karaliūnas daug įdomių faktų pateikė, eksponatų bei jo parašytų knygų parodė.

Ketvirtadienį laukė darbinga diena mokykloje, 4 atviros pamokos, kurios labai patiko mūsų projekto partnerėms. Pirma pamoka apie mįsles, greitakalbes bei liaudies žaidimus –  5C klasė, mokytojos R. Norkevičienė ir N. Bulienė; antra pamoka apie Lietuvos, Latvijos ir Portugalijos virtuvę – 5B klasė, mokytojos A. Valienė ir V. Mažeikienė; trečia pamoka – matematika 3D kabinete, 10B klasė, mokytoja R. Mikulėnienė; ketvirta pamoka – lietuvių liaudies pasaka „Jaučio trobelė“, 5A klasė, mokytojos R. Vilkonė, V. Kumpikevičiūtė ir Upė Jankauskaitė iš 8B. Visos pamokos buvo įdomios, mokytojoms padarė įspūdį, kad mūsų mokiniai geba puikiai dirbti grupėse, visi įsitraukia į veiklas, yra aktyvūs pamokos dalyviai. Po pamokų parodėme mokyklos stadioną, lauko klasę, vabalų viešbutį, naują muzikinį lauko instrumentą bei interaktyvų žaidimą. Vėliau vykome į Stupurų bendruomenės namus, kur susipažinome su šakočio kepimo edukacija, vaišinomės arbata, šakočiu, liofilizuotais produktais, ragavome aliejų iš kanapių ir linų sėklų.

Penktadienis – turininga diena mūsų sostinėje Vilniuje, aplankytas TV bokštas, senamiestis, ekskursija Valdovų rūmuose su gide Laura, Vilniaus arkikatedra ir daug kitų istorinių vietų. AČIŪ, istorijos mokytojai Rimai už ekskursiją Vilniaus senamiestyje.

Šeštadienį užsienio šalių mokytojos aplankė Kryžių Kalną, mažąją Lietuvos kultūros sostinę Naisius, dalyvavo picos gaminimo edukacijoje, vyko į Šiaulius, kuriuose įspūdį padarė skulptūros Geležinė Lapė bei Šaulys. Vakare, kavinėje „Forrest“ – sertifikatų teikimo šventė bei iškilminga vakarienė.  Džiaugiamės, kad vizitas mūsų šalyje praėjo sklandžiai ir paliko gerą įspūdį. Portugalės ir latvės apie vizitą mūsų šalyje sakė, kad: „Tai buvo nuostabu“, „Perfecto“!

Nuo vasario 5 iki 8 dienos projekto veiklos vyks Latvijoje. Laukite tęsinio...