SUPERVIZIJA – PAGALBOS MOKYTOJAMS METODAS

Kuriant įtraukiojo ugdymo kultūrą klasėse ir mokykloje, ieškoma būdų ir metodų, kaip ugdyti įvairių poreikių ir galimybių mokinius, kaip atliepti mokinių ir jų tėvų/globėjų poreikius, kaip „neperdegti“ pedagogams. Antrus metus susibūrusi mokytojų grupė kodiniu pavadinimu „A grupė“, susitinka kas mėnesį, diskutuoja, tariasi, konsultuoja vieni kitus, kaip išspręsti įvairias situacijas ugdymo procese.

Įgyvendinant Joniškio rajono mokyklų projektą „Tūkstantmečio mokyklos II“ įtraukiojo ugdymo srityje, organizuota metodinė diena, kurios metu supažindinta, kaip dirba A grupė, kaip pritaikoma supervizija.

„Praktinio darbo metai mokyklose yra intensyvus tobulėjimas kasdien, per kiekvieną pokalbį, kiekvieną susitikimą ar nueitą kelio ruožą. Gal tiksliau būtų sakyti – kilometrą, nes jų per pastaruosius metus susidarė keli šimtai tūkstančių. Kaip ir patirčių, kuriomis kviečiu dalytis mokytojus, tėvus, mokinius, kad kasdien ir atidžiai imtume vieni kitų klausytis, tartis ir ieškoti sykiu priimdami savą dalį atsakomybės ir pareigą prisidėti. Esu tikra, jei kada nors KARTU taps kodiniu žodžiu priimant svarbius sprendimus švietimo sistemoje, viskas stos į savo vietas ir noras veikti, tobulėti bus kryptingas“ (A. Blandė „Deguonies kaukė mokyklai“).

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas